De juiste sfeer, doet kopen!

Of een bedrijf al dan niet goed draait hang van verschillende factoren af.


- De toegankelijkheid van het product of dienst.

- De manier waarop de zaakvoerder zijn bedrijf runt.

- Hoe gaat hij/zij met de werknemers om, wordt er duidelijk gecommuniceerd?

- Zit iedereen met de neus in dezelfde richting?

- Is iedereen goed op elkaar afgestemd?

- Heeft het pand de juiste uitstraling? Past het pand bij de manier waarop de bedrijfsleider en de werknemers zich profileren?


Voor de uitstraling van het pand kan een interieurarchitect al meehelpen bij het maken van de juiste keuzes voor de inrichting maar….


In heel het brandingsverhaal, kan je echter nog een stap verdergaan met het pand. Je kan inspelen op de beleving van het seizoen of het moment.


"Beleving" kan je creëren met seizoensgebonden decoratie, een vers boeket bloemen, …

Het komt erop neer de zintuigen van de personen in het pand te prikkelen. Wanneer deze prikkels aangepast worden aan het seizoen, zullen deze personen graag in de ruimtes verblijven.

Dat “extraatje” in het pand introduceren kan een wereld van verschil maken bij werknemers, klanten en leveranciers.

Het heeft een positief effect op het gemoed, er wordt de nodige afwisseling gebracht waaraan zij onbewust behoefte hebben, wat dan zelf kan zorgen voor de nodige nieuwe inspiratie.

Al deze punten gaan op hun beurt de verkoop in positieve zin beïnvloeden.

Met andere woorden een kleine investering, met een groot resultaat.

Ik zou zeggen, zeker de moeite waard op het uit te proberen.

Neem zeker een kijkje bij de belevingspakketten van In Finé Interiors.

Wens je meer informatie neem gerust contact met mij op !







0 keer bekeken