Versterk je merkidentiteit met "geur"!

In mijn vorig artikel over "De juiste sfeer, doet kopen!" sprak ik over de belevingspakketten van In Finé Interiors.

Beleving creëren in jouw bedrijfspand gebeurt door gebruik te maken van seizoensgebonden decoratiematerialen en verse bloemen maar vergeet ook zeker niet de impact van geur!

Een geur mee opnemen in je brandingsverhaal, kan je merkidentiteit versterken.


De geurbeleving is meer dan het verspreiden van een prettige geur in een ruimte. Het is het combineren van jouw merkidentiteit en het klantenprofiel met een passende geur. Op die manier gaat er een diepere en langdurige connectie gemaakt worden met de klant.


Naast dat de klanten je merk beter gaan onthouden heeft het ook een positief effect op de werknemers. Zij gaan zich beter voelen op het werk. Irritaties, stress en depressiviteit zullen verminderen.

Geluk en een ontspannen gevoel zal toenemen.


Wil jij je merkidentiteit versterken met geur ?

Neem contact op met In Finé Interiors .